Fantastisk Dag!!

Valleé Blanche!! Jag vet inte hur jag ska förklara denna dag med ord så ni fattar hur bra den har varit!!startar på 3842 meter över havet.. Bara det liksom! Härlig och brant offpist i ca 10 km och sedan åka mellan frysta glaciärfloder och fantastiska landskap 14 km till. Äta lunch på en klippa och blicka ut över franska alperna..solen sken och alla var glada.Det enda som kunde saknas var lite nypuder men det gjorde typ inget! Hoppas ni har det nästan lika bra som jag iaf :) puss


Kommentarer
Postat av: Janne

Fantastisk upplevelse! Nått som du inte kommer att glömma under hela ditt liv. Puss på dig.

2013-02-27 @ 21:22:01
Postat av: Johanna

Åååå, låter så härligt! Åk åt mig med är du snäll ;) puss saknar dig!!

2013-02-27 @ 23:49:56
Postat av: Mamma

Det låter gudomligt!!! Puss, puss!!!

2013-02-28 @ 08:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0