Grand Montets

Hej hej! Idag har vi haft gemensam skidåkning i Grand Montets som blivit utsett till ett av alpernas bästa skodåkningsberg. I början fick jag hjälp med min grupp för jag kan inte guida bra än eftersom jag inte kan bergen men efter lunch fick jag köra själv. Det gick helt okej och gästerna verkade nöjda. Nu har vi just middagsminglat och fått i oss lite mat. I morgon är det Verbier som gäller vilket skall bli väldigt kul. Dock skall vi upp galet tidigt... Är ständigt trött sen jag kom hit. Längtar lite hem nu när allt är nytt .. Hoppas ni mår bra. Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hm... Igår satt jag vid datorn hela dagen och knåpade i datasystemet, åkte hem. Idag sitter jag och knåpar i datasystemet. I morgon kommer jag sitta och knåpa... Njut Maja! Vilken dröm du lever!
Puss, puss! Saknar dig otroligt mycket!

2013-02-19 @ 08:24:22
Postat av: Janne

Kämpa på gumman! Det blir lättare efterhand. Tänk att sitta på ett kontor, kopplad till en telefon hela dagarna...det vet du ju hur "kul" det är.
Jag skulle byta med dig utan tveka en sekund om jag haft möjlighet. Pussar från mig till dig!!

2013-02-19 @ 10:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0