STS Alpresor

Hej! Asså dessa två senaste dagarna har varit jättekonstiga, roliga och jobbiga... Först och främst är Oscar en kompis från Göteborg här nu vilket är roligt. Men igår ringde STS mig och fråga om jag var intresserad av att åka till Cervina i italien och jobba från och med denna lördagen. Jag tackade dock nej eftersom min syster kommer på lördag och jag vill spendera tid med henne, jag har ett jobb liv och ny familj här nere som jag inte kan lämna hur som helst. Så jag la det bakom mig och idag har jag haft en härlig dag i offpisten på mina nya lagg med Oscar. När jag kom hem och skulle gå till Afterskin ringde de igen... Denna gången kunde jag inte tacka annat än ja. Jag skall åka till Chamonix i Frankrike den dagen Anna åker hem alltså 16/2 och vara där de veckor det är som mest gäster där alltså bara typ 3 veckor. Sedan skall jag åka tillbaka hit till mitt liv i BG. Jag kunde fått ett bättre erbjudande så jag är väldigt glad! Och tänk er, tre veckor med gratis mat och boende i Franska Alperna... Galet! Självklart kommer det bli mycket jobb och det kommer säkert bli tufft! Men jag längtar efter att få sätta på mig min gula STS jacka! Hoppas ni alla har det lika fint som jag just nu! Igår var det fest på Heggis med temat "pimps and Hoes" så jag tänker inte lägga upp bilder där i från ;) så ni får en på en glad tjej från förra beachfesten i stället. PEACE!

Kommentarer
Postat av: Janne

Det är bara 15 mil mellan Chamonix och Val Disére.
I bilen som kommer med Oscars pappa har vi skickat med en väska till dig. De åker i eftermiddag och kommer till BG på lördag em-kväll. Det kommer inget paket med posten.Det är med i väskan.
Puss

2013-02-08 @ 10:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0