Party party

Haaalllååå elller!? Hur e läget med er kära vänner och familj? Jag själv har haft några roliga och hektiska dagar med mycket skidåkning, mycket afterski, jobb och fest! ( Och en och annan snubbling mm) Ett danskt gäng av Turisterna denna veckan har varit helt galna! Assåå aboo tro mig brushan ;) Bara på 6 dagar har de spenderat över 600€ I BARA DRICKS i vår översta bar! Walter min chef älskar dem och dom älskar mig! Så de har bjudit mig på dricka varje kväll och tvingar mig att stanna kvar och festa med dem när jag slutat. Men idag åker den hem och i kväll kommer nya turister... Hoppas på en lika bra vecka! I går var det även världscup för damer i snowboard och efter det var det DJ battle mellan de olika barerna, sjukt kul!! Häggbloms vann och vi kom tvåa..
Slänger in nån bild som sammanfattar detta jag just skrivit bra..
Ha det gött haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0