sjuk, inget Internet och ingen iphone

Hej! nu har jag äntligen fått tillgång till internet igen.. det har legat nere några dagar. Men ni har inte missat så mycket för jag har varit väldigt sjuk och ändå inte haft något kul att skriva om. Dessutom är min Iphone som jag alltid använder till att blogga stulen så uppdateringen kommer vara lite sämre fram tills vecka 7 då min älskade syster kommer ner och då har med sig en ny till mig. Den senaste veckan har jag bara legat i sängen och käkat olika sorters mediciner. Jag fick nämligen en ganska allvarlig infektion i min halsmandel så den svullna upp och började vara... Infektionen ledde till att jag fick feber också och ont i alla leder, sedan har jag precis som alla andra även den så kallade Gasteiner hostan som aldrig går över. Så har gått på Antibiotika i 7 dagar nu, sista dagen i dag! (yeeey) två hostmediciner, en halsmedicin och en febernedsättande medicin. Men Idag mår jag mycket mycket bättre och igår jobbade jag också så nu känns det bra. I morgon tänkte jag äntligen åka på mina nya skidor som jag fick hit förra veckan men jag hann bara åka en halv dag på dem innan jag blev sjuk... Det är ett par K2 kung fujas, bredaste delen av skidan är 133 mm vilket gör att det blir lättare i offpisten, Jag hoppas att alla har det bra där hemma! Jag saknar er massor. Och Jag vill även säga grattis i efterskott till tre av mina närmsta vänner. Frida Lundberg som blev 20 den 30/1 och Min kära tvillingar Mickan och Johanna som fyllde 19 den 28/1. GRATTIS mina älsklingar, jag önskar jag kunde vara i Sverige och fira med er alla tre. Ha det fint så länge! puss

Kommentarer
Postat av: Janne

Kul att du kan skriva lite igen.
Den nya luren, ipone 5 white ligger redan hemma och väntar på att få åka till alperna.
Hur har det gått för killen som skadade sig?
Puss

Svar: Hej Pappa :) Ja nu funkar det bättre. Åh gud vad härligt, ska bli skönt att få ner den snart! tillsammans med Anna som jag saknar jättemycket..Gavin som han heter ligger fortfarande i "fake koma" och dom har amputerat ett ben, men han har rört på ögonbrynen, och vi fick glada nyheter igår att han är stabil och att infektionerna i hans kropp börjar läka och har vi tur kanske de kan väcka honom nästa vecka. hur har ni det hemma? puss
Aline Karin Maria Welin

2013-01-31 @ 14:16:18
Postat av: Janne

Hej Hjärtat! Här hemma är det bara bra. Vi saknar och tänker på dig väldigt ofta. Vi var i Mora i helgen och åkte 5 mil skidor på lördagen:-)
Var in och tittade på skidorna du köpt. Verkar vara riktigt bra skidor som fått mycket bra recentioner. Anna räknar med att kunna låna ett av dina par när hon kommer ner.
Ta nu hand om dig och hälsa de andra.
Puss

Svar: Ja det är bra skidor! Absolut det var ju mitt förslag att hon kunde låna mina andra, dock behöver hon hyra egna pjäxor. Det ska jag göra, ta hand om dig och familjen. Älskar er!
Aline Karin Maria Welin

2013-01-31 @ 15:35:37
Postat av: Mamma

Vad härligt att höra från dig!!! Har tänkt på dig jättemycket nu när du varit så sjuk. Vi saknar dig sååå mycket! Anna ser verkligen fram emot att få träffa dig igen. Ett paket skickas till dig i kväll med lite av varje så Annas väska inte blir för tung. Krya på dig ordentligt nu innan du kör på för fullt igen! Bamsekramar Mamma <3 PS. pannkakorna ser jättegoda ut ;)

Svar: Jag har tänkt mycket på er nu när jag varit sjuk också, saknat min mamma väldigt mycket då jag känt mig väldigt liten på jorden..Ååh gud vad härligt jag längtar efter att få öppna det :D Jag ska ta det lugnt mamma det lovar jag, tänker inte bli så sjuk nu igen innan Anna kommer! Haha ja visst gör dom ;) mästerkocken själv som gjort dem! Älskar er, puss!
Aline Karin Maria Welin

2013-01-31 @ 16:09:31
Postat av: Johanna

Tack för gratulationen! Saknar dig Majsan!:(

Svar: Hoppas du fick en fin födelsedag! Jag saknar dig och allihop jättemycket! men vi ses till våren när det är dags för er student! <3
Aline Karin Maria Welin

2013-01-31 @ 17:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0