St.Patricks day!

Hello! Idag har det varit storm typ så vi har inte åkt idag. Jag har sprungit runt i BG och fixat massa saker, typ som att posta Annas pass till Sverige ( Helt sjukt att jag planka in i Schweiz med min systers pass) och varit på sts kontoret. Igår var det ju St.Patricks day också! Detta firades såklart med en fet utgång. Kom hem 5 i morse och vaknade 7 eftersom jag inte är van vid att sova ut än. Men kvällen blev väldigt lyckad :) nu sitter jag Hanna och Nicole och myser på rummet och ska snart sätta på en film. Jag har även bokat flyg hem nu den 6/4. Men vi kommer stanna i Malmö 1-2 dagar för att festa alla en sista gång tillsammans. Jag fyller ju 20 den 8/4 så det ska bli superkul. Sen... Sen kommer jag hem till Sverige igen ;) ha en fin kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0